BEGELEIDING VOOR ELKE RENNER

Met bikefitting, inspanningstesten, training & coaching en fysieke begeleiding kunnen wij elke renner ondersteunen: van recreant tot full professional.

Met bikefitting, inspanningstesten, training & coaching en fysieke begeleiding kunnen wij elke renner ondersteunen: van recreant tot full professional.

Met bikefitting, inspanningstesten, training & coaching en fysieke begeleiding kunnen wij elke renner ondersteunen: van recreant tot full professional.

PLEZIER IN UW SPORT

Met bikefitting, fysieke begeleiding en adviezen kunnen wij ondersteunen het plezier te vergroten door blessures voor te zijn en het comfort op de fiets te verbeteren.

Met bikefitting, fysieke begeleiding en adviezen kunnen wij ondersteunen het plezier te vergroten door blessures voor te zijn en het comfort op de fiets te verbeteren.

Met bikefitting, fysieke begeleiding en adviezen kunnen wij ondersteunen het plezier te vergroten door blessures voor te zijn en het comfort op de fiets te verbeteren.

OPTIMAAL VOORBEREID ZIJN

Door training & coaching, begeleiding op het fysiek vlak en inspanningstesten kunnen wij ondersteunen om optimaal voorbereid te zijn.

Door training & coaching, begeleiding op het fysiek vlak en inspanningstesten kunnen wij ondersteunen om optimaal voorbereid te zijn.

Door training & coaching, begeleiding op het fysiek vlak en inspanningstesten kunnen wij ondersteunen om optimaal voorbereid te zijn.

BLESSUREVRIJ PRESTEREN

Door onze kennis als fysiotherapeut kunnen we helpen blessures op te lossen of te voorkomen zodat uw lichaam voorbereid is aan de belasting die uw prestatie vereist.

Door onze kennis als fysiotherapeut kunnen we helpen blessures op te lossen of te voorkomen zodat uw lichaam voorbereid is aan de belasting die uw prestatie vereist.

Door onze kennis als fysiotherapeut kunnen we helpen blessures op te lossen of te voorkomen zodat uw lichaam voorbereid is aan de belasting die uw prestatie vereist.

Slider

Waarmee kunnen wij jou helpen?

VéloFysics Cycling Development Centre is opgericht om elke renner optimaal te kunnen begeleiden. Wij bieden begeleiding voor alle soorten renners, van full-professional tot de recreant die één of twee keer in de week voor zijn/haar plezier een ronde rijdt. Of je het het leukste vind om te mountainbiken, racefietsen of aan triatlons doet, wij kunnen elke renner begeleiden met zowel Bikefitting, training en coaching en fysieke begeleiding.

Training en coaching

Training en coaching

State of the art trainingbegeleiding om optimaal te presteren

Samen gaan we op weg naar jouw doelen.

Lees meer
3D Bikefit

3D Bikefit

Bikefitting met de meest nauwkeurige systemen beschikbaar

Lekker fietsen is goed presteren.

Lees meer
Aerotesten

Aerotesten

Geen marginal gains hier, maar forse snelheidswinst

Sneller gaan zonder te trainen!

Lees meer
Fysiotherapie

Fysiotherapie

Onvermijdelijk loop je risico op blessures

Wij kunnen je helpen ze op te lossen of voorkomen.

Lees meer
Aerotesten

Aerotesten

Geen marginal gains hier, maar forse snelheidswinst

Sneller gaan zonder te trainen!

Lees meer

Lees meer:

Facebook

Vélofysics Cycling Development Centre

Vélofysics ondersteunt wielrenners, mountainbikers en andere renners met een uitgebreide houdingsanalyse/bikefitting, training en coaching, blessurepreventie en (sport) fysiotherapie.
Vélofysics Cycling Development Centre
Vélofysics Cycling Development Centre1 week ago
De vorst is uit de grond, tijd voor het voorjaar! De schaatsen kunnen terug in het vet en het wordt weer lekker weer om te gaan fietsen Staat jouw fiets goed afgesteld voor een lange fietsrit zonder fysiek ongemak?
Vélofysics Cycling Development Centre
Vélofysics Cycling Development Centre3 weeks ago
Goed dat de UCI eindelijk eens over veiligheid gaat nadenken. Een keuring voor dranghekken, puntensysteem voor motards en volgers en afdalen op de bovenbuis verbieden. Wat denk je, nuttig, of weer een wassen neus van de UCI?
Vélofysics Cycling Development Centre
Vélofysics Cycling Development Centre3 weeks ago
Ben je wat vermoeid? Een powernap van 20-30 minuten kan je helpen. Een powernapje overdag zorgt ervoor dat je veel frisser en alerter bent en de prestaties gaan er meetbaar op vooruit. Zowel bij mensen die te weinig slapen, als mensen die normaal slapen heeft dit een toegevoegde waarde. Let wel op dat je hem niet te lang laat worden. 20-30 minuten is de ideale lengte. Als je het veel langer maakt dan dit heb je kans dat het de slaap 's nachts in de weg gaat zitten is gebleken. Het enige nadeel is wel dat je in het drukke dagschema tijd moet zien te maken voor een powernap.
× WhatsApp